Osiowa przekładnia płaska F-ME wstecz >

9 grup wielkości od F1 do F6. Przełożenia i = 4,3:1 - 552:1. Momenty przyspieszeniowe od 43 do 8000 Nm. Standardowy luz obrotowy ≤ 10 - 11 arcmin, zredukowany luz obrotowy ≤ 5 - 8 arcmin

OSIOWE PRZEKŁADNIE PŁASKIE F FIRMY STOBER Z ADAPTEREM SILNIKA SERWO MESelektro produktów Stober

  • 5 grup wielkości: F1, F2, F3, F4 i F6
  • Momenty przyspieszeń M2B od 45 - 1100 Nm
  • Przełożenia i od 4,3 - 552
  • Standardowy luz obrotowy mniejszy lub równy 10 - 11 arcmin
  • Zredukowany luz obrotowy mniejszy lub równy 5 - 8 arcmin
  • Płaska konstrukcja obudowy
  • Duży dystans osi wału silnika od osi wału wyjściowego
  • Wał drążony z rowkiem spiralnym jako magazynem smaru dla prostego montażu i demontażu
  • GP - gumowy amortyzator dla ramienia reakcyjnego
  • Opcjonalnie wykonanie przeciwywybuchowe ATEX

Różne formy mocowania:

  • G - koło osi otworów gwintowanych
  • Q - kołnierz kwadratowy
  • F - kołnierz okrągły
  • N - otowry gwintowane po bokach przekładni
  • D - ramię reakcyjne

Różne formy wykonania wału wyjściowego:

  • V - pełny wał z klinem
  • A - wał drążony z wpustem
  • AV - wał drążony z wpustem i pokrywą pełną
  • SS - wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym
  • SSV - wał drążony gładki z pierścieniem zaciskowym i pokrywą

Sprawność:

  • 2-stopniowe ≥ 97%
  • 3-stopniowe ≥ 96%

 Smarowanie:

  • w standardzie olej mineralny: CLP ISO VG 220
  • opcjonalnie olej syntetyczny: CLP HC  ISO VG 150 (SHC 626, SHC 629, SHC 630, SHC CIBUS 150 food H1, SHC CIBUS 220 food H1, GH 6-460)
  • dożywotnie bez konieczności wymiany oleju
  • bezobsługowe

Uszczelnienie:

  • standardowo pojedyncze uszczelnienie wału na wyj.NBR / na wejściu FKM VITON
  • opcjonalnie podwójne uszczelnienei wału na wej. i wyj. FKM VITON

Kolor, lakier

  • w standardzie 2 warstwy lakieru podkładowego w kolorze czarnym RAL9005
  • opcjonalnie 2 warstwy lakieru podkładowego + np.2 warstwy lakieru kryjącego (wykonanie washdown) w każdym kolorze np RAL9006

Typ

Przełożenie i

Momenty przyspieszeniowe

M2acc [Nm]

Waga

m [kg]

Luz obrotowy

Δφ2 [arcmin]

F102

4,3 - 140

50 - 120

12 - 18

11

F202

4,7 - 141

54 - 270

21 - 29

11

F203

184 - 552

270

24 - 26

11

F302

4,6 - 141

99 - 450

28 - 37

11

F303

182 - 551

450

33 - 39

11

F402

4,7 - 140

186 - 700

38 - 51

10

F403

182 - 547

700

41 - 47

10

F602

4,5 - 140

358 - 1100

65 - 78

10

F603

181 - 540

1100

69 - 74

10

ServoFit-Servogetriebe442257-05de.pdf - Katalog przekładni planetarnych z adapterem firmy Stober w j.niemieckim

ServoFit-Servogetriebe442258-05en.pdf - Katalog przekładni planetarnych z adapterem firmy Stober w j.angielskim

pdf 442437_en_03_servo_geared_motors.pdf 26.06 Mb - Katalog przekładni planetarnych/modułowych z serwomotorem firmy Stoeber

pdf servo_stop441904_06de.pdf 4.38 Mb - Katalog przekładni planetarnych/modułowych z hamulcem w adapterze firmy Stoeber

pdf 442655_de_00_st_oe_ber_kompakt_red.pdf 7.49 Mb - Katalog poglądowy napędów i sterowania 2017 firmy Stoebericon.cad.50x50px.rot.png


 

Adapter ME silnika serwo ze sprzęgłem zaciskowym typu Plug-in Opcjonalne wykonanie adaptera przekładni z hamulcem bezpieczeństwa. Sprzęgło i kołnierz adaptera przekłdni odpowiednio dopasowywane do każdego silnika serwo dostępnego na rynku.
Adapter ME silnika serwo ze sprzęgłem zaciskowym typu Plug-in Opcjonalne wykonanie adaptera przekładni z hamulcem bezpieczeństwa. Sprzęgło i kołnierz adaptera przekłdni odpowiednio dopasowywane do każdego silnika serwo dostępnego na rynku.

 

Schowek (0)